Media­tiedot

Tarjoamme kumppaneillemme useita mediatuotteita, joilla tavoitat tehokkaasti terveydestä ja mielen hyvinvoinnista kiinnostuneen kohderyhmän. Tästä näet kootusti kaikki Tunne & Mieli -lehden mediatuotteet.

Avaa mediakortti 2020

Printtilehti

Tunne & Mieli on lehti jokaiselle mielen hyvinvoinnista ja terveydestä kiinnostuneelle. Lehti kertoo monipuolisesti ja luotettavasti mielenterveydestä ja henkisestä hyvinvoinnista, kehon ja mielen yhteyksistä, ihmissuhteista ja työhyvinvoinnista. Tunne & Mieli -lehden kustantaa Suomen ammattimedia SUOMA OY ja omistaa Mielenterveyden keskusliitto. Lehden toiminta tukee liiton työtä.

  • Lehdellä on 15 700 lukijaa.
  • Jokainen lukija tarttuu lehteen keskimäärin kolme kertaa.
  • Lukijoiden kouluarvosana lehdelle on 8,9.
  • 94 % lukijoista pitää lehteä melko tai erittäin tärkeänä.
  • 72 % lukee lehteä kotona, 27 % työpaikalla.
  • 50 % on alle 50-vuotiaita, 92 % on naisia.
  • 44 % on sosiaali- ja terveydenhuoltoalalla, 15 % opetuksessa ja koulutuksessa.

Lähde: Lukijatutkimus 2018 / JHelske Research

Avaa printtilehden mediakortti 2020

MAINOS

Uutiskirje

Tunne & Mieli -lehden ensimmäinen sähköinen uutiskirje ilmestyy helmikuussa 2020. Jaamme ensimmäisen uutiskirjeen yli 40 000 kiinnostavalle kontaktille! Sähköinen uutiskirje ilmestyy yhteensä 14 kertaa vuoden 2020 aikana.

Julkaisupäivät ovat torstaisin:
27.2., 19.3., 9.4., 30.4., 20.5., 4.6., 6.8., 27.8., 17.9., 1.10., 22.10., 12.11., 3.12., 22.12.

Avaa uutiskirjeen mediakortti 2020

Verkkosivut

Tunne & Mieli -lehden verkkosivuilla tavoitat tehokkaasti terveydestä ja mielen hyvinvoinnista kiinnostuneen kohderyhmän.

Avaa verkkosivujen mediakortti 2020